دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 ارديبهشت 1401 - 00:21

لیگ قهرمانان اروپا| معجزه در ال مادریگا راه بقای ویارئال/ نگاه لیورپول به پاریس

ویارئال برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا باید شکست دور رفت را مقابل لیورپول جبران کند.
کد خبر : 656472
ویارئال لیورپول



به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، تیم‌های ویارئال و لیورپول برگزارکننده اولین دیدار دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند بود. دیداری که ساعت ۲۳:۳۰ امشب در ورزشگاه ال مادریگا ایالت والنسیا برگزار خواهد شد.


علی‌رغم بهترین تلاش‌های دفاعی ویارئال در دور رفت در ورزشگاه آنفیلد، تیم اونای امری در بازی برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول با نبردی دشوار روبرو است چون تیم اسپانیایی ۲ بر صفر عقب افتاده است. لغو قانون گل‌های خارج از خانه، ویارئال را امیدوار می‌کند، زیرا آنها فقط باید ۲ بر صفر برنده شوند تا بخت صعود را در ۳۰ دقیقه وقت اضافه یا ضربات پنالتی جست‌وجو کند. با وجود اینکه تصور می‌شود شاگردان امری برای زدن دو گل به لیورپول کار بسیار دشواری دارند اما زیردریایی‌ها ثابت کرده‌اند همواره توانایی ارائه کارهای غیرمنتظره را دارند و حاشیه امنیتی برای شاگردان یورگن کلوپ وجود ندارد.


لیورپول که در رقابتی نفسگیر با منچسترسیتی برای فتح لیگ برتر انگلیس قرار دارد روبرتو فیرمینو را سفر آخر هفته به خانه نیوکاسل از دست داد و این مهاجم برزیلی همچنان برای اثبات آمادگی جسمانی خود پس از یک آسیب دیدگی جزئی پا، با مشکل مواجه است و باید او را غایب قرمزپوشان بدانیم. یورگن کلوپ هیچ نگرانی دیگری برای ترکیب متناسب خود ندارد و در عوض شاید به دنبال استراحت دادن به برخی از بازیکنان برای رقابت‌های لیگ برتر باشد، زیرا قرمزها برای کسب یک چهارگانه معروف مبارزه می‌کنند. آلبرتو مورنو بعد از غیبت طولانی مدت برای ویارئال قبل از بازی امشب آماده شده است، در حالی که بازگشت جرارد مورنو پس از غیبت در بازی رفت که هفته گذشته برگزار شد در تردید است و این موضوع باعث نگرانی بیشتر اونای امری است.


دو تیم تا به حال پنج بار با یکدیگر روبه‌رو شده‌اند که سهم لیورپول 3 و ویارئال 2 پیروزی بوده است.




بیشتر بخوانید:





ترکیب احتمالی ویارئال و لیورپول به شرح ذیل است:


ویارئال (۴-۴-۱-۱): جرونیمو رولی; خوان فویت، رائول آلبیول، پائو تورس، پرویس استوپینان؛ سامو چوکوئزه، اتین کاپو، دنی پارجو، مانو تریگوئروس؛ جیوانی لوسلسو; آرنات دانجوما.


لیورپول (۴-۳-۳): آلیسون بکر; ترنت الکساندر-آرنولد، ابراهیم کوناته، ویرجیل فن دایک، اندی رابرتسون؛ جردن هندرسون، فابینیو، تیاگو آلکانتارا؛ محمد صلاح، سادیو مانه، لوئیز دیاز.


انتهای پیام/۴۰۴۸/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته